برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد

حجت الاسلام فرهادی نژادی گفت: نتایج مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خوزستان که روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه در اهواز با شرکت ۲۰۰ شرکت کننده انجام گرفت اعلام شد.

«حجت الاسلام مرتضی فرهادی نژاد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: نتایج مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خوزستان که روزهای 11 و 12 شهریور ماه در اهواز با شرکت 200 شرکت کننده انجام گرفت اعلام شد.

 

رئیس مرکز قرآنی اداره کل اوقاف خوزستان افزود: در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم کاظم آذرپیرا رتبه رتبه نخست، سید جاسم موسوی رتبه دوم و خلیل سواری  رتبه سوم را از آن خود کردند این سه شرکت کننده از شهرستان اهواز هستند.

 

وی به بیان برگزیدگان رشته ترتیل قرآن کریم پرداخت و اضافه کرد: مهدی حجازی از شوش رتبه اول، سید علی موسوی از اهواز رتبه دوم و محمد طلیع سواری از اهواز رتبه سوم را کسب کردند در رشته اذان نیز مرتضی دشتی از شوش رتبه نخست، محمد اسدی از ایذه رتبه دوم و حسین جمیلی از شوش رتبه سوم را به دست آوردند.

 

حجت الاسلام فرهادی نژاد ادامه داد: در رشته حفظ کل قرآن کریم ابراهیم ربیهاوی از ماهشهر رتبه نخست، شجاع زویدات از آبادان رتبه دوم را بدست آوردند محمد عارفیان از دزفول نیز رتبه سوم را کسب کرد، در رشته حفظ 20 جز نیز مصطفی هدایتی فرد رتبه اول،  قاسم بیجاوی رتبه دوم و مجتبی نوذری  رتبه سوم را از آن خود کردند.

 

رئیس مرکز قرآنی اداره کل اوقاف خوزستان در خصوص برگزیدگان رشته حفظ 10 جزء و 5 جزء قرآن کریم عنوان کرد: هاشم مشحوت، محمد مطیری و علی جلالی به ترتیب رتبه اول تا سوم را در رشته 10 جزء کسب کردند و در رشته حفظ 5 جزء عارف شریفی از خرمشهر رتبه اول و میثم آل ناصری از ماهشهر رتبه دوم را بدست اوردند این رشته رتبه سوم نداشت.

 

وی در خصوص برگزیدگان بخش بانوان گفت: در بخش قرائت تحقیق بانوان معصومه آلبوغبیش از شادگان رتبه اول، ندا امیری از شادگان رتبه دوم، فاطمه نیک‌بخت از اهواز رتبه سوم را به دست آوردند و در رشته ترتیل قرآن کریم به ترتیب بانوان نزیهه جنامی از شادگان ، زهرا لویمی از اهواز، فاطمه خالدی‌مهر از آبادان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

رئیس مرکز قرآنی اداره کل اوقاف خوزستان با اعلام این مطلب که رشته اذان در بخش بانوان وجود  ندارد تصریح کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم هاجر رخیصی از آبادان رتبه اول، فاطمه پنبه‌دانه زاده از اهواز رتبه دوم و طاهره صالحی از شادگان رتبه سوم را کسب کردند در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم رقیه خزعلی زاده از شوش، فائزه جلالی از رامهرمز و آسیه تامرادی رتبه برتر این رشته را بدست آوردند.

 

حجت الاسلام فرهادی نژاد با اشاره به برگزیدگان رشته های حفظ 10 جزء و 5 جزء قرآن کریم خاطر نشان کرد: طاهره مداحی از اهواز رتبه اول، فاطمه سلامات از اهواز رتبه دوم و حلیمه چعباوی از شوش رتبه سوم رشته حفظ 10 جزء را کسب کردند همچنین سیده فاطمه بی‌گناه از آبادان رتبه اول،  فاطمه مطرودی از شادگان رتبه دوم و مجیده ظهیری از شوش رتبه سوم در رشته حفظ 5 جزء را به دست آوردند.

 

کد خبر 1091604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha