برگزاری مسابقه ترویج فرهنگ تعاون بین تعاون‌گران

قاضی‌پور از برگزاری مسابقه ترویج فرهنگ تعاون بین تعاون‌گران شهرستان آستارا خبر داد.

«شهلا قاضی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه هر سال به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر آستارا با بیان‌اینکه ‌تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی نقش مهمی ایفا می‌کنند، افزود: هفته تعاون، تمرینی برای قرار گرفتن در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کار جمعی است.

 

وی با اشاره به اینکه به منظور گرامیداشت هفته تعاون ویژه برنامه‌هایی در شهرستان آستارا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تدارک دیده شده است، تصریح‌کرد: در اولین روز این هفته رانندگان شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند.

 

قاضی‌پور گفت: همچنین در دومین روز از هفته تعاون؛ گزارشی از وضعیت بخش تعاون آستارا به سرپرست فرمانداری این شهرستان ارائه شد.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر آستارا از برگزاری مسابقه ترویج فرهنگ تعاون بین کارکنان اداره و تعاون‌گران این شهرستان خبر داد و افزود: این مسابقه در فضای مجازی و با هدف ترویج فرهنگ تعاون و مقررات تعاون برگزار می‌شود و کارکنان و تعاون‌گران می‌توانند با پاسخ به سوالات مسابقه که در کانال واتساپی تعاون‌گران منتشر می‌شود،در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی تصریح‌کرد: به نفرات برتر این مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

 

قاضی‌پور خاطرنشان‌کرد: نشست خبری با اصحاب‌رسانه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور اعضای ستاد هفته تعاون و حضور اعضای ستاد در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته تعاون تدارک دیده شده است.

کد خبر 1091621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha