همکاری صدا و سیما و سپاه فتح در زمینه گرامی داشت هفته دفاع مقدس

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح استان این آمادگی را دارد که در راستای تهیه، تولید و پخش مجموعه جدید برنامه «شب های شیدایی» با صدا و سیمای مرکز استان همکاری داشته باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «سعید برومند زاده» امروز (۱۴ شهریور ماه) در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از دست اندرکاران شبکه دنا، گفت: هر چند به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری برنامه های تجمعی در هفته دفاع مقدس مقدر نیست، اما به تناسب ایام این هفته برنامه های متنوعی در حوزه فضای مجازی و شبکه دنا پیش بینی شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تولید و پخش برنامه شب های شیدایی از شبکه استانی دنا با حضور فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس را گام مهمی در تبیین رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان استان در دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: بسیاری از خاطرات و اتفاقات آن دوران توسط این فرماندهان برای نسل نوجوان و جوان امروزی روایت شد که می تواند آنها را به فکر وادارد و درباره ایثار و شهادت بیشتر به کنکاش بپردازند.

 

وی ادامه داد: سپاه فتح استان این آمادگی را دارد که در راستای تهیه، تولید و پخش مجموعه جدید برنامه «شب های شیدایی» با صدا و سیمای مرکز استان همکاری داشته باشد.

 

برومند زاده غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران و آزادگان کهگیلویه و بویراحمد، دعوت از خانواده‌های شهدا جهت شرکت در برنامه های شبکه دنا و ... را از دیگر برنامه‌های مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن خیرمقدم به حاضرین و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: شبکه استانی دنا امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال آماده سازی دارد.

 

«امیر رئوف» افزود: برنامه شب های شیدایی که در سال های گذشته با حضور فرماندهان و سرداران و یادگاران دوران دفاع مقدس توسط شبکه دنا تهیه، تولید و پخش شد امسال نیز در ۱۰ برنامه تقدیم مخاطبان خواهد شد که هفت قسمت از این برنامه از شبکه اول سیما و سه قسمت نیز از شبکه استانی دنا به روی آنتن می رود.

 

 وی تعامل سپاه فتح و بسیج کهگیلویه و بویراحمد با صدا و سیمای مرکز استان را بسیار سازنده و مهم ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت های بسیار خوبی برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و سایر حوزه ها وجود دارد.

 

گفتنی است، ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نام گذاری شده و از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ادامه دارد.

کد خبر 1091637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha