دومین دوره مسابقات سراسری طرح استعدادهای قرآنی در زنجان برگزار شد

ورقایی گفت: دومین دوره مسابقات سراسری طرح استعدادهای قرآنی ۱۳ شهریور به شیوه مجازی و آنلاین با حضور ۳۵ نخبه قرآنی برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از برگزاری دومین دوره از مسابقات سراسری طرح استعداد‌های قرآنی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به شیوه سراسری ویژه منتخبین فاز تطبیقی ودر ۱۳ شهریورماه به شیوه مجازی و آنلاین برگزار شد.

 

مهدی ورقایی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تعداد ۳۵ نفر از نخبگان سراسر کشور از ۲۰ استان حضور داشته و در رشته قرائت تحقیق و حفظ با یکدیگر به رقابت پرداختند که از استان زنجان آقای مهدی کردلو در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

 

وی درخصوص نحوه اجرای این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات ۵ قرعه از قبل اعلام شده بود و قطعاتی که از پیش انتخاب شده بود  به صورت قرعه از سوی داوران انتخاب و متسابقین به اجرا پرداختند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح استعدادهای قرآنی یک طرح 5 ساله قرآنی است که در سال گذشته مرحله تقلیدی این طرح  برگزار و پذیرفته شدگان طرح تقلید وارد مرحله تطبیقی در سال 1400 شدند.

 

به گفته ورقایی، طرح استعدادهای قرآنی در سال 1400 با واگذاری و انعقاد تفاهم نامه با موسسه کلمه النور در زنجان برگزار شد و در پایان سال دوم فاز تطبیق به افرادی که نمره (70) از (100) را کسب نمایند مدرک قرائت تکمیلی (سطح 5) و در پایان سال سوم فاز تطبیق (پایان دوره 5 ساله طرح استعدادهای قرآنی) به افرادی که نمره (75) از (100) را کسب نمایند مدرک قرائت پیشرفته (سطح 6) اعطا می شود.

 

کد خبر 1091681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha