بیش از پنج‌هزار بسیجی خوزستانی در طرح شهید سلیمانی حضور دارند

مهدی‌پور با بیان اینکه قالب طرح شهید سلیمانی توسط بسیج و جامعه پزشکی بسیج در حال انجام است گفت: در استان خوزستان بیش از پنج‌هزار بسیجی آموزش‌دیده‌ و توجیه‌شده در طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا حضور دارند.

«مجید مهدی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در رابطه با جایگاه بسیج اظهار کرد: نقش بسیج و اهمیت حضور بسیج در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب، کشور و ملت را امام خمینی (ره) در دهه ۴۰ و قبل از پیروزی انقلاب بیان کردند.

 

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اينکه بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی نقش بی‌نظیری را ایفا کرد افزود: در عملیات‌ها، دفاع از تمامیت ارضی و در مقابله با اغتشاشات ضد انقلاب، تجزیه‌طلبان و گروه‌های تروریستی، بسیج در هر لحظه، هر نقطه و هر مکانی حاضر شد و در نتیجه، کشور را به آرامش رساند.

 

وی اذعان کرد: پس از دوران دفاع مقدس، در مناسبت‌های سیاسی و مذهبی قالب حضور، حضور بسیج بوده و در حوادث و بلایای طبیعی و غیر مترقبه همچون سیل و زلزله، حضور به موقع و موثری داشته است.

 

مهدی‌پور تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، بسیجیان با دانایی و آگاهی وارد صحنه می‌شوند و به اندازه و به موقع هم وظیفه خود را انجام می‌دهند که این از ویژگی‌های بسیجیان به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه قالب طرح شهید سلیمانی توسط بسیج و جامعه پزشکی بسیج در حال انجام است عنوان کرد: در استان خوزستان بیش از پنج‌هزار بسیجی آموزش‌دیده‌ و توجیه‌شده در طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا حضور دارند.

 

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: بسیجیان در طرح شهید سلیمانی به مردم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا آگاهی می‌رسانند، بر مبتلایان نظارت می‌کنند و افراد آسیب‌دیده از این ویروس را مورد حمایت قرار می‌دهند.

 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در ابتدای نهضت و در دهه ۴۰ فرمودند که من بسیج مردمی راه‌اندازی خواهم کرد که این کلام همچنان تازگی دارد و نمونه بارز آن، طرح شهید سلیمانی است که بسیج در راستای اجرای این طرح، خدمت‌رسانی می‌کند.

 

مهدی‌پور مقاومت را یکی دیگر از ثمرات بسیج برشمرد و اضافه کرد: در محور مقاومت، کشورهایی همچون عراق، لبنان، سوریه و یمن از طرح بسیج الگوبرداری کرده‌اند و اکنون امنیت منطقه با بسیج است.

 

وی افزود: حشدالشعبی، فاطمیون و علویون به عنوان بسیج مردمی در بحث تامین امنیت منطقه و مبارزه با گروه‌های وحشی تکفیری داعشی در خط مقدم قرار دارند.

 

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خاطر نشان کرد: بسیج نقش داخلی و منطقه‌ای دارد و هر جایی که به آن نیاز باشد، نقش‌آفرینی می‌کند.

 

کد خبر 1091693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha