گوشت قربانی ماه محرم بین نیازمندان توزیع شد

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از اجرای طرح توزیع گوشت قربانی ویژه ماه محرم با محوریت کانون‌‌‎های مساجد گیلان بین نیازمندان خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای هفتمین مرحله از طرح قربانی در کانون‌های مساجد استان اظهارکرد: در این مرحله که همزمان با ماه محرم برگزار می‌شود یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در سطح استان توزیع می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این بسته‌های گوشت امروز تحویل رابطین کانون‌های مساجد در شهرستان‌ها شده تا جهت توزیع بین محرومین و خانوارهای شناسایی شده اقدام کنند افزود: این طرح با کمک موسسه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه به سمت خدا در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ هزار و ۶۰۰ بسته گوشت با وزن تقریبی هر بسته یک کیلو و نیم با محوریت کانون‌های مساجد بین محرومان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

 

رضوانی نژاد با بیان اینکه جهاد بچه‌های مسجدی در رسیدگی به نیازمندان همچنان ادامه دارد ابراز امیدواری کرد: در شرایط کرونایی امروز که موجب کاهش درآمد خانوارها و گسترش فقر شده است بتوانیم با همکاری خیرین گام‌هایی هرچند کوچک در راستای حمایت از محرومان برداریم.

 

 

 

کد خبر 1091695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha