تفکر و ایده امام خمینی (ره) همگانی شدن بسیج بود

حجت‌الاسلام الیاسی دستور ایجاد بسیج با عنوان ارتش ۲۰ میلیونی را یکی از ابتکارات ناب امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: تفکر و ایده امام راحل همگانی شدن بسیج بود.

«حجت‌الاسلام خداداد الیاسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه یکی از ابتکارات ناب امام خمینی (ره)، دستور ایجاد بسیج با عنوان ارتش ۲۰ میلیونی بود اظهار کرد: این اقدام امام راحل در زمانی که ایران حدود ۳۶ میلیون جمعیت داشت، نشان می‌دهد که تفکر و ایده ایشان همگانی شدن بسیج بود.

 

مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اينکه همه مردم ما باید بسیجی باشند و این ماموریت بر دوش آنها نهاده شود افزود: هر کاری در این مملکت و در جهان اسلام بر زمین بماند، بسیج می‌تواند آن را انجام دهد و آن بار را بردارد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی، پیشتازان شهادت، ایثار و فداکاری بودند که هر نشدنی را شدنی کردند ادامه داد: همه چیز بسیج نسبت به ارتش‌های دیگر متفاوت بود و آزادگان و اسرای ما در عراق نیز در مقابل دشمن به خوبی مقاومت کردند.

 

حجت‌الاسلام الیاسی تصریح کرد: ما توانستیم با تفکر بسیجی، داعش را شکست دهیم اما اگر تفکر و ایده بسیجی نمی‌داشتیم، داعش بر منطقه مسلط شده بود.

 

وی خاطر نشان کرد: در هر کجا مانند جریان سیل و بیماری کرونا که مردم مشکلی داشته‌اند، بسیجیان جان خود را به خطر انداخته‌اند تا جان مردم را نجات دهند.

 

کد خبر 1091698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha