مجتمع فرهنگی و هنری فاروج در یک قدمی افتتاح

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با ابلاغ اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، مجتمع فرهنگی و هنری فاروج امسال به بهره برداری می رسد و انتظار هنرمندان پایان می یابد.

«حسین فرخنده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: بر اساس آخرین پیگیری های انجام شده، سازمان برنامه و بودجه برای ابلاغ اعتبار این مجتمع قول مساعد داده که اگر این اتفاق بیفتد امسال شاهد بهره برداری از مجتمع فرهنگی، هنری فاروج خواهیم بود.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه، از زمان شروع به ساخت مجتمع فرهنگی، هنری فاروج با توجه به تغییر مکان آن که سالیان زیادی می گذرد و هنوز به بهره‌ برداری نرسیده ، بیان کرد: این طرح حدود ۱۴ سالی است که در دست ساخت است.

 

 

فرخنده افزود: با توجه به اینکه این پروژه از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری است لازمه بهره برداری از آن، ابلاغ مانده اعتبارات و تخصیص آن است.

 

 

وی، یکی از زمینه های لازم برای شکوفایی و ظهور و بروز استعدادهای فرهنگی و هنری را وجود زیر ساخت هایی همچون همین مجتمع ها عنوان کرد و گفت: این مجتمع ها  از ملزومات توسعه حوزه فرهنگ و هنر در استان است.

 

 

فرخنده عنوان کرد: وجود چنین مجتمع هایی در ایجاد نشاط و شادابی و کاهش آسیب‌ های اجتماعی می تواند نقش بسیار تعیین کننده ای داشته باشد.

 

 

 وی اظهار کرد: با  توجه به اینکه در یک قدمی افتتاح این پروژه هستیم، با بهره برداری و راه اندازی این مجتمع، سرانه فضای فرهنگی، هنری فاروج افزایش یافته و نسبت به میانگین استانی رشد قابل توجهی  خواهد داشت.

 

 

 

کد خبر 1091725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha