بخش اورژانس سرپایی کرونا در سمنان راه اندازی شد

حافظی گفت: بخش اورژانس سرپایی کرونا در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«حمیدرضا حافظی» درجمع خبرنگاران گفت: بخش اورژانس سرپایی کرونا در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع) با ۳۴ تخت فعال و تعداد ۱۹ نفر پرستار، ۲ نفر پذیرش، ۲ نفر صندوق، ۱ نفر نگهبان و ۲ نفر بهکار شروع به کار کرده است.

 

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع)تصریح کرد: روزانه تعداد زیادی از مبتلایان به بیماری کرونا ویروس برای دریافت و تزریق داروی رمدسیویر به این بخش مراجعه می کنند پس از تزریق دارو، مرخص می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر در حین تزریق مشکلی برای بیماران به وجود آید هماهنگی های لازم جهت انتقال بیماران با آمبولانس به بیمارستان کوثر صورت می پذیرد.

 

به گفته حافظی راه اندازی بخش اورژانس سرپایی کرونا در این مرکز درمانی فشار کاری زیادی از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر کاسته است.

 

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع)با بیان اینکه با راه اندازی بخش اورژانس سرپایی کرونا روزانه تعداد زیادی از بیماران جهت دریافت داروی رمدسیویر مراجعه می کنند اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹ نفر به صورت سرپایی از این مرکز خدمات دریافت کردند.

کد خبر 1091726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha