برنامه های کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی در کرمان اعلام شد

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی مهمترین برنامه های تدارک دیده شده را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام حسین سازندگی، دوشنبه(۱۵ شهریور) در کمیته استانی فرهنگی آموزشی اربعین حسینی در سخنانی یکی از برنامه های مهم این کمیته را اطلاع رسانی از طریق رسانه ها دانست و گفت: محافل قرآنی در بقاع متبرکه نیز برنامه ریزی می شود.

 



مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی در کرمان افزود: هماهنگی با حوزه هنری و کانون های مساجد و گروه های نمایشی برای برگزاری نمایش ها و آیین ها در مراکز و اماکن بدون سقف و بقاع متبرکه، سیاه پوش کردن سردرب ادارات با شعارهای اربعینی، تشکیل گروه های جهادی و فرهنگی با محوریت موکب ها و همکاری ستادبازسازی عتبات جهت ارائه خدمات به مناطق محروم و دایر کردن موکب ها در اماکن عمومی و زندان ها از جمله برنامه ها است.

 


وی با اشاره به همزمانی اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس گفت: برای روز جمعه، دوم مهر،  مصادف با ۱۷ صفر، برنامه شعر مقاومت و در روز اربعین در گلزار شهدا سخنرانی امیرالحاج ایران برنامه ریزی شده و علاوه بر این؛ پویش "ما ملت امام حسینیم" و اهدای پیکسل "الحسین سفینه النجاه" و توزیع پیمان نامه با امام حسین نیز برنامه ریزی شده است.

 



حجت الاسلام سازندگی راه اندازی گروه در سفینه النجاه در فضای مجازی، اجرای ویژه برنامه های بانوان در استان، برنامه های روایتگری و...را از دیگر برنامه های قابل ذکر عنوان کرد.

کد خبر 1091729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha