حضور دانش آموزان مهابادی  به مرحله نهایی بیست و ششمین مسابقات کنگره قرآنی مدارس تیزهوشان کشور

کریم سلیمانی گفت: سه دانش آموز شهرستان مهاباد به مرحله نهایی بیست و ششمین مسابقات کنگره قرآنی مدارس تیزهوشان کشور راه یافتند.

«کریم سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: دانش آموزان مهابادی در رشته مفاهیم قرآنی در بخش کلیپ و پادکست مرحله کشوری مسابقات کنگره قرآنی مدارس تیزهوشان راه یافتند.

 

مدیر آموزش و پرورش مهاباد افزود: این سه دانش آموز مهابادی در قالب ۲ تیم از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی این شهرستان توانستند به زیبایی بدرخشند.

 

وی ادامه داد: «مانی معروفی» در بخش پادکست، «احسان حاتمی نژاد» و «محمد صفوی» در بخش ساخت کلیپ به مرحله نهایی بیست و ششمین مسابقات کنگره قرآنی مدارس تیزهوشان کشور راه یافتند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام آثار از طریق شبکه آموزشی شاد دریافت و مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.

 

سلیمانی با بیان اینکه این مسابقات در ۲ مرحله استانی و کشوری به صورت متمرکز برگزار می شود، تصریح کرد: مسابقات قرآنی با موضوع خود باوری و تمدن سازی با هدف تعمیق اعتقاد به فراتاریخی بودن قرآن، رشد مهارت‌های تفکر انتقادی و سیستمی دانش آموزان و بالا بردن مهارت‌های ارائه آثار با زبان هنری توسط دبیرخانه ستادی برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش مهاباد اظهار داشت: باید علاوه برآموزش دانش آموزان، پرورش ابعاد روحی و اخلاقی در اولویت فعالیت ها قرار دارد.

کد خبر 1091743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha