هزینه کرد ۲ میلیارد ریالی از ابتدای ماه محرم تاکنون در بشرویه

مدیرکمیته امداد بشرویه از هزینه کرد ۲ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریالی در راستای اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» در قالب توزیع غذای گرم و سبد غذایی خبر داد.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم جهت کمک به نیازمندان واقعی طرح «اطعام و احسان حسینی» به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در بشرویه اجرایی شد.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه چهار مرکز نیکوکاری در بشرویه در اجرای این طرح همکاری دارند، ادامه داد: در راستای اجرای این طرح 48 نفر از ابتدای ماه محرم تاکنون حضوری فعال داشتند و چهار آشپزخانه جهت اجرای این طرح در بشرویه راه اندازی شد.

 

وی با اشاره به توزیع غذای گرم گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون 6 هزار و 130 پُرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 226 میلیون ریال در راستای اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» بین نیازمندان و مددجویان این شهرستان توزیع شده است.

 

حلوانی به توزیع سبد غذایی اشاره کرد و افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون بحث توزیع بیش از 793 سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و 295 میلیون ریال در دستور کار کمیته امداد بشرویه جهت کمک به نیازمندان و مددجویان در راستای اجرای این طرح قرار گرفت.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه در پایان با بیان اینکه در مجموع 2 میلیارد و 521 میلیون ریال اعتبار در راستای اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» در بشرویه هزینه شده است، گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون 125 میلیون ریال کمک نقدی نیز جمع آوری شده است و خیرین برای مشارکت در اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997950029125 واریز کنند.

کد خبر 1091780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha