تزریق ۴۳ هزار و ۳۶۲ دُز واکسن کرونا در شهرستان دلفان

جهانیان، با بیان اینکه تاکنون۴۳ هزار و ۳۶۲ دُز واکسن کرونا در دلفان تزریق شده است، گفت: ۱۱ هزار نفر دز دوم را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «یوسف جهانیان»، امروز(15شهریور)، در در جلسه ستاد مقابله با کرونا دلفان اظهارداشت: ۴۳ هزار و ۳۶۲ دُز واکسن کرونا تاکنون در شهرستان تزریق شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان دلفان با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر از این تعداد دُز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: در مجموع ۸۷ درصد سالخوردگان واکسینه شده اند.

 

نورالدین درمنان در ادامه این نشست با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع ویروس کرونا در شهرستان دلفان، اظهارداشت:  سویه جدید ویروس کرونا با سرعت واگیر بسیار در حال شیوع است.

 

فرماندار دلفان با تأکید بر اینکه سرعت واکسیناسیون عمومی باید افزایش یابد، افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، عروسی و عزا مورد توجه ویژه عموم مردم قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: سیر خطرناک صعودی ابتلا و بستری های کرونایی در دلفان نگران کننده بوده و برای کنترل این بیماری باید تا زمان تکمیل واکسیناسیون عمومی پروتکل های بهداشتی به صورت جدی رعایت شود.

کد خبر 1091782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha