آیت الله حسینی خواستار برخورد قاطع و سریع با شرارت های روز گذشته در یاسوج شد

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلمی که دیدیم یک نفر را زیر چوب و چماق مورد ضرب و شتم قرار داده مصداق بارز شرارت است و خواهان برخورد قاطع و سریع با چنین حرکت‌هایی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۱۵ شهریور ماه) در جمع برخی از مردم منطقه شرف‌آباد یاسوج که برای دادخواهی به دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده بودند، اظهار کرد: دوران قلدری، شرارت و عربده‌کشی گذشته و منسوخ شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه طرف‌های درگیر که اختلاف دارند باید در اسرع وقت به مراجع قضایی مراجعه کنند و وظیفه همه تمکین به قانون است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه درگیری و دعوا در کوچه و خیابان به دلیل اختلافات قابل قبول نیست، افزود: فیلمی که دیدیم یک نفر را زیر چوب و چماق مورد ضرب و شتم قرار داده اند و این مصداق بارز شرارت است.

 

آیت الله حسینی خواستار برخورد قاطع و سریع با چنین حرکت‌هایی شد و ادامه داد: قطعاً این موضوع را دنبال خواهیم کرد و به دنبال اشد مجازات از سوی دستگاه قضایی خواهیم بود.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به همه هشدار می‌دهیم و به شما نیز می‌گوییم اگر بخواهید عملی خلاف قانون را در تلافی انجام دهید تعارفی نداریم.

 

وی خاطرنشان کرد: اشد مجازات برای افرادی است که وحشیانه دست به تفنگ می‌برند و در روز روشن و در انظار عمومی قلدری و گردن کشی می‌کنند، قطعا قانون گردن و دست آنها را خواهد شکست.

 

آیت الله حسینی ضمن هشدار به کسی که بگوید فلانی و فلان دستگاه را خریده‌ام و این گونه گردن کلفتی کند، یادآور شد: حرف بی اساس و مفتی است که می زنند، این گونه نیست که یک فرد آلوده و شرور بگوید هر کاری بخواهیم انجام می‌دهیم، اینها تنبیه خواهند شد و دستگاه قضا جدی بوده و سهل انگاری هم پذیرفتنی نیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که هرگونه مماشات را نخواهیم پذیرفت، افزود: صحنه بسیار زشت و زننده بود و برای ما قابل پذیرش نیست تا درس عبرتی باشد هر کسی حرفی دارد از طریق دستگاه قضا به محاکم قضایی و حقوقی پی‌گیری کند، با چوب و چماق نمی‌توان حقوق خود را گرفت.

 

وی گفت: شما را هم دعوت به آرامش می کنیم و بدانید از طرف محاکم قضایی و دادگستری برخورد خواهد شد.

کد خبر 1091886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha