برگزاری «شورعاطفه‌ها» در آستارا

تسلی‌نیا از برگزاری رویداد «شور عاطفه‌ها» با هدف تامین اقلام مورد نیاز تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند شهرستان آستارا خبر داد.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: رویداد «شور عاطفه‌ها» در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف تامین اقلام مورد نیاز تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه ۹۱۶ دانش‌آموز و دانشجو، تحت‌ پوشش این نهاد در شهرستان هستند، افزود: رویداد «شورعاطفه‌ها» به علت تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا جهت تهیه بسته‌های آموزشی حداقل ۴۵۰ هزارتومانی برای دانش‌آموزان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای دانشجویان اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه رویداد«شور عاطفه‌ها» از ۲۰ شهریور آغاز و تا ۱۱ مهرماه به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت، تصریح‌کرد: ۳۰ پایگاه ثابت و سیار نیز در سطح شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست و خیر آستارا در نظر گرفته شده است.

 

تسلی‌نیا گفت: خیرین و مردم نوع‌دوست آستارا همچنین می‌توانند جهت حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ به نام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) آستارا نزد بانک ملی واریز کنند.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه سال گذشته خیرین و مردم نوع‌دوست این شهرستان ۲۳۵ میلیون تومان برای خرید لوازم‌التحریر و تبلت برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند کمک کردند، خاطرنشان‌کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر رویداد«شورعاطفه‌ها» از ظرفیت‌هایی خیران، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان بهره گرفته می‌شود.

کد خبر 1091895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha