شادی مردم و خانواده بیش از مدال طلا ارزش دارد/قبل از پارالمپیک از روح شهید سلیمانی مدد گرفتم

افروز ارزش خوشحالی مردم و خانواده اش را بیش از مدال طلایی دانست که در پارالمپیک کسب کرده و گفت: قبل از اعزام از شهید سلیمانی مدد جستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سعید افروز، بعد از ظهر دوشنبه(۱۵ شهریور) با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام ثاراللهیان به ویژه شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی و یار وفادارش سردار شهید حاج حسین پورجعفری، گفت: حدوداً چهار سال است تمرینات خود را پرتاب نیزه شروع کردم و بعد از کسب سهمیه مسابقات امارات اردوهای ما شروع و به اردوهای تیم ملی دعوت شدم.

 

 

قهرمان پارالمپیک توکیو افزود: پس از اعزام به توکیو و افتتاح بازی ها، تمرینات را در چهار جلسه انجام دادم و با توجه به شناختی که از حریفان داشتم و آنها را آنالیز کرده بودم، توانستم بهترین رکورد را بزنم و مدال طلا را بگیرم.

 

 

وی با اشاره به اینکه چندین سال است کسی این رکورد را ثبت نکرده بود و وقتی من زدم می دانستم هیچ ورزشکاری نیست این رکورد را به حد نصاب برساند؛ افزود: از این لحاظ مطمئن بودم  لذا به دستور کادر فنی و مربی از ادامه مسابقه انصراف دادم.

 

 

افروز ارزش خوشحالی مردم و خانواده اش را بیش از مدال طلایی دانست که در پارالمپیک کسب کرده و با ابراز امیدواری بر اینکه در مسابقات بعدی با مدال های بیشتری دل مردم را شاد کند؛ تصریح کرد: خانواده زحمت زیادی برای من کشیدند.

 

 

وی ادامه داد: قبل از اعزام از شهید سلیمانی مدد جستم و در مسابقات هم هنگام پرتاب نیزه می دانستم ایشان کمک می کند و همانجا قول دادم وقتی مدال به دست آورم به زیارت ایشان بیایم و تجدبد میثاق کنم زیرا معتقدم روح شهدا به ما کمک کرد و ان شاء الله همه مردم راه این شهید را ادامه دهند.

 

 

دارنده مدال طلای رشته پرتاب نیزه در پارالمپیک توکیو در خصوص برنامه های آینده خود گفت: پس از استراحت کوتاه تمرینات را دوباره شروع می کنم و هدفم روی مسابقات پارالمپیک فرانسه است تا بتوانم با کسب مدال طلا، دل مردم را شاد کنم و اگر مسئولین حمایت ها را بیشتر کنند در مسابقات نتیجه بهتری به دست می آوریم.

 

 

وی با بیان اینکه من بچه روستا هستم و حُسن بچه روستا بودن این است با همه مشکلات دست و پنجه نرم می کنی و این باعث می شود از نظر روحی و اخلاقی و رفتاری آماده تر باشی و همین عامل موفقیت من بود؛ خاطرنشان کرد: سعی می کنم همان سعید افروز قبلی باشم و مدال روی من تأثیر نگذارد گرچه الان مسئولیت سنگین تری دارم و باید بیشتر مراقب اخلاق و رفتارم باشم.

 

 

 

کد خبر 1091906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha