شهداء مدافع حرم در سرزمین شام رنج مضاعف غربت را به دوش کشیده اند

سردار حیدرنیا با عرض ارادت و احترام محضر خانواده شهید محمد نوروزی گفت: شهداء مدافع حرم در سرزمین شام رنج مضاعف غربت را به دوش کشیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علیرضا حیدرنیا» دوشنبه ۱۵ شهریور با حضور به منزل شهید مدافع حرم محمد نوروزی گفت: خداوند شهادت را نصیب و روزی شهید محمد نوروزی کرد که سال ها رنج مجروحیت و جانبازی را به دوش می کشید.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: سرزمین شام سرزمینی غریبی است به ویژه آنکه شهداء مدافع حرم نیز در سرزمین شام غربت را در عرصه جبهه مقاومت بردوش کشیدند.

 

وی با اشاره به اهمیت شفاعت شهداء در روز محشر بیان کرد: رزمندگانی که در سرزمین شام در مقابله با کفار می ایستند رنج غربت را در کنار رنج ها و سختی های دیگر دارند. 

 

سردار حیدرنیا درک عظمت شخصیت شهداء را مهم خواند و خاطرنشان کرد: افتخار همگی ما این است که خادمی شهداء را انجام دهیم و جایگاه این شهید والامقام بسیار رفیع و والامقام است. 

 

 

مادر شهید نوروزی نیز در این نشست با تشکر از حضور جمع مسئولان سپاه استان البرز در منزل شهید محمد نوروزی گفت: فرزندم همواره به من می گفت که مادر من شهید زنده ام. معنی این جمله اش را درک نمی کردم پس از شهادتش فهمیدم که او مجروح عملیات در سوریه بود و جانباز مدافع حرم. 

 

 

 

 

کد خبر 1091921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha