بازار فروش برای شرکت‌های تعاونی تولیدی فراهم شود

قربانی خواستار ارائه تسهیلات با درصد سود پایین و بازپرداخت طولانی برای شرکت‌های تعاونی تولیدی شد و گفت: لازم است بازار فروش برای این شرکت‌ها فراهم شود و روند تهيه مواد اوليه برای آنها آسان‌تر باشد.

«زینب قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه شرکت تعاونی تولید پوشاک باران جنوب اندیمشک در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است اظهار کرد: این شرکت در زمینه‌های کاری توليد انواع پوشاک بيمارستانی يک‌بار مصرف، لباس پرسنلی، کار و مدارس فعالیت می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی تولید پوشاک باران جنوب اندیمشک افزود: ۱۵ نفر متشکل از ۱۳ خانم و ۲ آقا به طور مستقيم و حدود ۱۰ نفر به شکل غیرمستقیم در این شرکت مشغول کار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا خط تولید شرکت را به تولید ماسک تغییر دادیم اذعان کرد: در سال جاری نیز در کنار تولید پوشاک، خط تولید جدیدی را هم راه‌اندازی کردیم.

 

قربانی خواستار ارائه تسهیلات با درصد سود پایین و بازپرداخت طولانی برای شرکت‌های تعاونی تولیدی شد و تصریح کرد: لازم است بازار فروش برای این شرکت‌ها فراهم شود و روند تهيه مواد اوليه برای آنها آسان‌تر باشد.

 

وی عنوان کرد: ما در کنار این شرکت، کارگاه خانگی دستچین را راه‌اندازی کردیم که در این کارگاه، تولید و بسته‌بندی محصولاتی همچون همبرگر تهیه شده از گوشت گرم گوساله، گوشت بوقلمون و گوشت گوسفندی، سوسیس تهیه شده از فیله مرغ، فلافل، سمبوسه پیتزایی، کبه، باقلا،نخود فرنگی، لپه، دوغ محلی، سبزیجات خشک، عرقیجات، لوبیا فرنگی، بامیه کلوچه، ترشیجات، خیارشور‌ و سیر صورت می‌گیرد.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی تولید پوشاک باران جنوب ضمن تقدیر از حمایت‌های فرماندار، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد آور شد: کارگاه خانگی دستچین با سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده و هشت فرصت شغلی را برای بانوان ایجاد کرده است.

 

کد خبر 1092016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha