کرونا در چهارمحال و بختیاری به زندگی ۸ بیمار دیگر پایان داد

شیرانی از فوت هشت بیمار در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: مجموع فوتی‌های استان چهارمحال و بختیاری از ابتدا تاکنون به یک هزار و ۴۴۶ نفر رسید.

«مجید شیرانی» در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافته و به چرخه طبیعی زندگی خود بازگشته‌اند، ۲ درصد مبتلایان جان خود را از دست دادند و در حدود ۶۰۰ بیمار نیز در مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹۰ بیمار مشکوک با علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی استان مراجعه کردند که آزمایش ۳۲۷ نفر از این افراد مثبت اعلام شد.

 

شیرانی تصریح کرد: از مجموع بیماران جدید، ۷۱ نفر بستری شدند و ۱۵۱ نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۲ هزار و ۱۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است، اظهار داشت: این در حالی است که تعداد مبتلایان به کرونا در استان بیش از این عدد است چراکه برخی مبتلایان کم علامت هستند و به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند.

 

شیرانی از آغاز روند نزولی موج پنجم کرونا در استان نیز خبر داد و گفت: شیوع کرونا در استان از ابتدای هفته جاری روند نزولی خود را آغاز کرده است و این روند با کاهش تعداد بیماران سرپایی و بستری در حال تداوم است.

 

کد خبر 1092041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha