طرح های اقتصاد مقاومتی  در لرستان بررسی شدند

استاندار لرستان با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در ارتقای تولید، اظهار داشت: تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی بستر تحقق رشد و توسعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» شامگاه(15 شهریور) درحاشیه جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بستر رضد و توسعه جامعه و رفع مشکلات حوزه تولید، اقتصاد و معیشت مردم است.

 

استاندار لرستان در توضیح برگزاری این جلسه گفت: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت مشترک، با هدف بررسی و اتخاذ تصمیمات مناسب در رابطه با چند طرح مهم برگزار شد که گزارشات جامعی از وضعیت طرح های مورد نظر توسط اعضا ارائه شد.

 

وی ادامه داد: طرح های جامع کوهدشت و اشترینان از مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه امروز بود که به دلیل عدم تکمیل اطلاعات و ناتمام ماندن برخی از مسائل، این دو طرح برای بررسی بیشتر و رفع مشکلات باقیمانده مجدداً به دستگاههای اجرایی مرتبط برگشت داده شد تا اصلاحات مد نظر در بازه زمانی معین انجام شده و در جلسه بعدی مطرح شد.



خادمی بیان کرد: موضوع تأمین زمین برای راه اندازی چند طرح تولیدی در حوزه های اقتصادی از دیگر موارد مطروحه بود که پس از بررسی و اظهار نظر اعضاء، تأمین اراضی این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفت و با ادامه روند ایجاد طرح های تولیدی مذکور موافقت شد.



استاندار لرستان افزود: سیاست های مربوط به فرهنگ عمومی، در راستای بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یکی دیگر از موضوعات مهم در جلسه به تصویب رسید که برای ارجاع به شورای عالی انقلاب فرهنگی، با هدف تصویب نهایی ارسال خواهد شد .

کد خبر 1092067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha