کمپین علیه نمایشگاه سلاح لندن (DSEI)آغاز شد

فعالیت های کمیپن علیه نمایشگاه سلاح لندن DSEI)) به مدت بیش از ۱۰ روز در مخالفت با تجارت سلاح و نقض حقوق بشر آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از البحرین الیوم،  فعالیت های کمپین علیه نمایشگاه سلاح لندن DSEI)) از روز گذشته(دوشنبه 15 شهریور 1400 مطابق با ششم سپتامبر2021 میلادی آغاز شده است و تا 26 شهریور 1400 مطابق با 17سپتامبر 2021 میلادی ادامه دارد.

فعالیت های این کمپین 10 روزه با دوچرخه سواری به سمت محل نمایشگاه سلاح لندن آغاز شده است، جایی که فعالیت های ضد این نمایشگاه کلید خورده است.

در این نمایشگاه که هر دو سال یک بار برگزار می شود، با مشارکت بیش از یک هزار سازنده سلاح از جمله همه شرکت های سازنده اصلی و بیش 100 غرفه دار جدید برگزار شد.

تجهیزات نظامی و سلاح های غیر قانونی و مهمات عرضه می شود و هیئت های نظامی که در این نمایشگاه شرکت کردند، از کشورهایی هستند که پرونده های وحشتناک حقوق بشری دارند.

مخالفان این نمایشگاه خواهان توقف این نمایشگاه هستند، آنها معتقدند که مخالفت دربرابر این گونه نمایشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است. این نمایشگاه یکی از برجسته ترین نمادهای تجارت سلاح است.

 

برپایی این نمایشگاه بامخالفت  سازمان های انگلیسی از جمله کمپین مبارزه با سلاح  (CAAT) روبه روشده است. بر فعالیت های کمیپن ضد نمایشگاه سلاح لندن امسال شبکه (Stop The Arm Far) نظارت می کند، این شبکه متشکل از گروه ها و افراد مخالف نمایشگاه سلاح DSEI لندن و تجارت سلاح درهمه مکانی از این جهان است.

کد خبر 1092081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha