تأمین زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی دارویی شهرستان ساوجبلاغ ضروری است

حدادی با گلایه از قطعی برق در شهرک های صنعتی استان البرز گفت: تأمین زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی دارویی شهرستان ساوجبلاغ ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی حدادی» طی نشستی با محوریت شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی که سه شنبه ۱۶ شهریور برگزار شد گفت: موضوع تأمین زیرساخت های لازم در منطقه ویژه اقتصادی دارویی شهرستان ساوجبلاغ ضروری است. 

 

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی به منظور روند بهره برداری از منطقه اقتصادی دارویی استان البرز باید هدفمند و راهبردی باشد. 

 

وی با اشاره به ضرورت پیشگیری از قطعی برق در شهرک های صنعتی بیان کرد: شهرک های صنعتی با توجه به اهمیت ایجاد چرخه تولید و بهره برداری نباید با مشکلات قطعی برق مواجه شوند.

 

وی اظهار کرد: مراحل پیشرفت اقتصادی مناطق و شهرک های صنعتی استان البرز یکی از مسائل قابل توجه ای است که دولت با برنامه ریزی هدفمند در این منطقه می تواند شاهد تحولات موثر در عرصه اقتصادی باشد. 

 

حدادی بیان کرد: منطقه اقتصادی یک فرصت ویژه برای استان البرز است که برای این مهم باید حریم منطقه تعیین شود همچنین زیرساخت های مهم و اساسی از جمله برق و اختصاص راه های دسترسی به صورت ویژه مورد نظر قرار گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت منابع درآمد در استان البرز از شهرک های صنعتی و ... عنوان کرد: کسب درآمد سه هزار میلیارد تومانی از شهرک های صنعتی و ... برای استان البرز تنها ۳۰ درصد تخصیص اعتبار است. همچنین در بخش تولید نیز مالیات های زیادی از این استان اخذ می شود. 

 

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات انجام شده در شهرک های صنعتی افزایش شیفت کاری برای جبران ساعت های خاموشی است که به نوبه خود در سالی که با عنوان تولید و مانع زدایی است این مهم به صورت ویژه باید مورد توجه قرار گیرد. 

 

 

کد خبر 1092140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha