مهمترین ارمغان دفاع مقدس حفظ امنیت در کشور ایران اسلامی است

نادری گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است تا از رشادت ها و جان نثاری های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در جهت دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی و به ارمغان آوردن امنیت برای کشور عزیزمان، تجلیل و قدردانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عادل نادری» در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و قرارگاه عملیاتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بخش لاهرود در سالن جلسات بخشداری گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است تا از رشادت ها و جان نثاری های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در جهت دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی و به ارمغان آوردن امنیت برای کشور عزیزمان، تجلیل و قدردانی شود.

 

بخشدار لاهرود با بیان لزوم حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: به منظور آشنا ساختن آحاد مردم به ویژه نسل جوان با ارزش های والای دفاع مقدس باید تلاش کنیم تا در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های منسجم در سطح بخش لاهرود اجرا شود و همچنین فضاسازی مناسب ادارات و نهادهای دولتی نیز انجام گیرد.

 

وی با اشاره به تداوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا پایان بیماری منحوس کرونا بر لزوم جلوگیری از عدم عادی انگاری کرونا در سطح بخش و توزیع ماسک تاکید کرد.

 

در ادامه این جلسه «فرهاد اسماعیل اوغلی» اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام یافته برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح بخش تدارک دیده شده است که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز و بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود خاطر نشان کرد: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با مشارکت و همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، پایگاه های مقاومت بسیج، کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و مساجد شهر لاهرود ضمن رعایت دقیق دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مدیریت و کنترل بیماری کرونا با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1092142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha