ضرورت ارائه آمار دقیق از وضعیت اشتغال استان

حقیقی بر ضرورت ارائه آمار درست از وضعیت اشتغال استان تاکید کرد و گفت: گزارش کمیته رصد اشتغال استان از دروغگویی ها جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری زنجان اظهار کرد: به منظور پایش اشتغال استان زنجان، کمیته ای با این عنوان در استان راه اندازی شد.

 

فتح الله حقیقی بر ضرورت ارائه آمار درست از وضعیت اشتغال استان تاکید کرد و گفت: گزارش کمیته رصد اشتغال استان از دروغگویی ها جلوگیری می‌کند.

 

وی با یادآوری اینکه برخی از مدیران استانی در اجرای مصوبات ملی کوتاهی می کنند، افزود: لازم است تا مدیران نیز در پیگیری امور مربوط به اشتغال استان پیگیری های لازم را انجام دهند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه سال گذشته به جز اعتبارات استانی بیش از ۲.۵ برابر منابع به استان وارد شده است، گفت: توسعه واحدهای تولیدی در شرایط کنونی به دلیل نقش آفرینی پنجره واحد بوده است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود ولی آن طور که باید استفاده نشده است.

 

حقیقی با تاکید بر توجه جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جلسات مختلف در استان خاطرنشان کرد: براساس مستندات مرکز آمار، سازمان مدیریت برنامه ریزی استان زنجان طی سال گذشته کمترین افزایش بیکاری و بهترین راندمان را ثبت کرده است.

 

کد خبر 1092215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha