فرهنگ سازی محور فعالیت های جمع آوری زکات در استان باشد

فتاحی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ زکات، فعالیت های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: در تمام شهرستان های استان بحث نامگذاری خیابان به نام زکات پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، ظهر امروز( ۱۶ شهریور) در جلسه شورای زکات استان ایلام، اظهار کرد: اعضای شورای زکات تلاش بسیار خوبی در همه شهرستان های استان در بحث جمع آوری زکات دارند.

 

«الیاس فتاحی» یادآور شد: فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا در همه شهرستان های استان موظف هستند با شورای زکات در تمام نقاط استان نهایت همکاری و تعامل را در بحث نیروی انسانی و لجستیکی داشته باشند و این امر تداوم دارد.

 

وی با اشاره به اینکه زکات از احکام اسلامی در کنار نماز قرار گرفته است، افزود: از همه کشاورزان و دامداران استان انتظار می رود که همراهی لازم را در بحث جمع آوری زکات داشته باشند و لازم است نهادهایی که فعالیت بیشتری داشته اند مورد ترغیب و تشویق قرار گیرند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر همراهی و همکاری رسانه ها و ائمه جماعت استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ زکات، ابراز کرد: در تمام شهرستان های استان بحث نامگذاری خیابان به نام زکات پیگیری می شود و انتظار می رود همه شهرستان ها در نامگذاری خیابان به نام زکات پای کار باشند.

 

فتاحی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ زکات، فعالیت های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: این آمادگی در کل استان برای همکاری و تعامل لازم در بین مسولان، فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی وجود دارد و این  هماهنگی حول محور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به عنوان محور وحدت وجود دارد.

 

وی بیان کرد: هر ماموریت و فعالیتی در حوزه جمع اوری زکات زکات که لازم باشد، این آمادگی در استان وجود دارد که در این زمینه اقدامات لازم انجام شود و نسبت به سنوات گذشته رشد قابل توجهی در زمینه جمع آوری زکات در استان وجود داشته است.

 

 

 

کد خبر 1092246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha