سرچشمه فرهنگ ایثار و شهادت از منظومه حادثه عاشورا است

علیزاده گفت: سرچشمه فرهنگ ایثار و شهادت از منظومه حادثه عاشورا است و در دوران دفاع مقدس در کشور تجلی یافت و رمز موفقیت در میدان نبرد علیه باطل شد.

«صمد علیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «سه شنبه های تکریم» با حضور امام جماعت مسجد و تعدادی از اعضای کانون با حضور در منزل خانواده معظم شهدا و جانبازان محله برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کاظمین تصریح کرد: در این دیدار از صبوری و ایثار خانواده های معظم شهدا و جانبازان تقدیر و تجلیل شد.

 

وی اعلام داشت: سرچشمه فرهنگ ایثار و شهادت از منظومه حادثه عاشورا است و در دوران دفاع مقدس در کشور تجلی یافت و رمز موفقیت در میدان نبرد علیه باطل شد.

 

علیزاده خاطر نشان کرد: نسل امروز نیز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود تا زمینه پیروزی در مقابل توطئه های استکبار جهانی مهیا شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کاظمین افزود: دسیسه های کشورهای استعمارگر علیه مسلمانان به ویژه کشورمان تمامی ندارد و تلاش می کنند تا با حرف های فریبکارانه نوجوانان و جوانان را از شعارهای انقلابی دور کنند.

 

علیزاده تاکید کرد: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای ملت ایران است و نباید ارزش های اصیل آن به همت نوجوانان و جوانان امروز فراموش شود.

 

کد خبر 1092253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha