تلاش برای حل مشکلات تعاونی ها در گلستان

حق شناس از تلاش برای حل مشکل تعاونی ها خبر داد و گفت: بخشی از مشکلات تعاونی ها در سطح ملی و بخشی از مشکلات نیز در سطح استانی قابل حل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز(سه شنبه ۱۶ شهریور) در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته تعاون اظهار کرد: امروز در جشنواره ملی تعاونی های برتر ۱۲ تعاونی در کشور برتر شدند که یکی از آنها متعلق به استان گلستان بود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در قانون اساسی و قوانین عادی به بحث تعاونی توجه ویژه شده و مبنا بر آن است که با تجمیع سرمایه های کوچک در قالب تعاونی کار اساسی انجام شود.

 

وی تصریح کرد: در استان گلستان به ویژه در بخش کشاورزی ظرفیت تعاونی ها وجود دارد تا ضمن رونق بخش کشاورزی، اشتغال ماندگار و پایدار ایجاد شود.

 

حق شناس اضافه کرد: بخشی از تعاونی های ما که در شهرک های صنعتی مستقر هستند مشکلاتی دارند که در نشست امروز آن را مطرح کردند، البته بخشی از مشکلات تعاونی ها از جمله مشکل مرزنشینان باید در سطح ملی پیگیری شود و بخشی نیز در درون استان قابل حل است که به مدیران مربوطه ابلاغ شد.

 

استاندار گلستان گفت: امیدوارم در جشنواره سال آینده تقدیر از تعاونی های برتر گلستان سهم تعاونی ها در اقتصاد استان بیش از سنوات گذشته باشد.

 

 

کد خبر 1092268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha