کتاب «این چهل و یک مرد» به چاپ رسید

مدیرکل نشر آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب «این چهل و یک مرد» روایتی از خاطرات چهل نفر از شهدای شاخص استان از زبان یکی از هم‌رزمانشان است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «امیرعباس آسمند» از چاپ کتاب «این چهل و یک مرد» خبر داد و گفت: این کتاب روایتی از خاطرات چهل نفر از شهدای شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از زبان یکی از هم‌رزمانشان است که در شهریور 1400 به چاپ رسید.
 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: این کتاب در 448 صفحه به قلم «سروش درست» از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و با روایتگری «علی ثابتی» به رشته تحریر درآمده و توسط نشر آناپنا و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان به چاپ رسیده است.

 

وی با بیان اینکه نگارش کتاب «این چهل و یک مرد» حدود سه سال به طول انجامید، اظهار کرد: در این کتاب با روایتی داستان‌گونه و نگاهی جدید به خاطرات و بخشی از زندگی چهل نفر از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخته شده است.

 

آسمند این کتاب را نقطه عطفی در حوزه ادبیات دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: مخاطب امروز ادبیات دفاع مقدس به کتبی با محتوای فاخر نیاز دارد که کتاب «این چهل و یک مرد» با توجه به نوع ادبیات و نگاه نویی که به این حوزه دارد، ظرفیت پر کردن بخشی از این خلأ را خواهد داشت.

 

کد خبر 1092269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha