نظم و انضباط مهمترین شاخصه در آموزش و پرورش دزفول است

فرهمندپور با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش دزفول جهت سال تحصیلی جدید گفت: با نظم و انضباط حاکم در آموزش و پرورش دزفول شاهد افزایش سطح آموزش در شهرستان بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز (سه‌شنبه ۱۶ شهریور) در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول که در سالن اجتماعات پژوهش‌سرای فرهیختگان این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: آموزش و پرورش دزفول در ایام کرونا با در اختیار قرار دادن ورزشگاه شهید ناحی برای انجام تست و غربالگری کرونا و همچنین واکسیناسیون حداکثری فرهنگیان، همکاری خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشته است.

 

معاون استاندار و فرماندار شهرستان دزفول افزود: با توجه به شرایط کرونایی که نحوه آموزش خاص است ضروری است برنامه ریزی دقیقی در این خصوص انجام گیرد.

 

وی نظم و انضباط را مهمترین شاخصه امروز آموزش و پرورش دزفول دانست و اضافه کرد: آمادگی آموزش و پرورش دزفول برای اجرای سناریوهای مختلف در خصوص بازگشایی مدارس یکی از نمونه‌های نظم و برنامه ریزی در این مدیریت است که این امر در نهایت باعث ارتقای وضعیت آموزشی شهرستان می‌شود.

 

فرهمندپور تصریح کرد: در تمام کشور به دلیل بیماری کرونا و آموزش مجازی شاهد افت تحصیلی دانش آموزان بودیم و آموزش و پرورش دزفول سال گذشته برای جبران این موضوع برنامه های خوبی داشته که ضروری است این برنامه ها امسال نیز تا بازگشایی حضوری مدارس اجرا شود.

 

«رضا محمدی خباز» نیز عنوان کرد: پنج هزار نفر از فرهنگیان رسمی، حق التدریس، پیمانی، سرباز معلم، دانشجو معلم و نیروهای آزاد مدارس غیردولتی و مراکز آموزش علمی آزاد دزفول در مرحله نخست، واکسن کرونا را دریافت کردند و تزریق مرحله دوم نیز در حال انجام است.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به بهبود وضعیت آموزش در دزفول ابراز کرد: ۲۴ کلاس آموزشی در جنوب شهر، ۲ دبیرستان فرهنگ و ۲ هنرستان جدید با داشتن ۱۵ رشته در دزفول طی این مدت راه اندازی شد و با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی در جنوب شهر و نبود فضای آموزشی، با جابجایی دبیرستان امام خمینی (ره) توانستیم در خیابان انقلاب ۲۴ کلاس جدید پسرانه و دخترانه در دوره ابتدایی ایجاد کنیم.

 

وی یاد آور شد: آموزش و پرورش دزفول در سال جدید تحصیلی آمادگی اجرای دستورات ستاد کرونا در خصوص هر گونه تصمیم درباره نحوه سال تحصیلی جدید با توجه به بیماری کرونا است و همیاری همه نهادهای خدماتی در راستای تحقق اهداف پروژه مهر ۱۴۰۰ ضروری است.

 

کد خبر 1092275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha