بوروکراسی زاید اداری از روند فعالیت تعاونی ها حذف شود

فتح‌الله حقیقی با اشاره به اینکه حل مشکلات تعاونی‌ها باید در دستور کار مدیران باشد، افزود: بوروکراسی زاید اداری باید از روند فعالیت تعاونی‌ها حذف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان با اشاره به چرخش مالی ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی تعاونی ها بر ضرورت برنامه ریزی این حجم مالی تاکید کرد.

 


فتح الله حقیقی به رتبه اول زنجان در طرح مسکن ملی اشاره کرد و گفت: طرح‌های مسکن در زنجان به خوبی در حال اجرا است.

 


وی با تاکید برضرورت تعیین تکلیف تعاونی‌های راکد در استان خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها مسکن باید تعیین تکلیف شوند چرا که ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در زنجان در قالب تعاونی‌ها دارای بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که به دلیل مشکل دار بودن هنوز مشکلات آنها حل نشده است.

 

 

استاندار زنجان یادآورشد: زمین‌هایی را برخی از تعاونی‌ها در اختیار دارند که بدون مجوز بوده و برخی افراد نیز به دلیل خرید این زمین‌ها مورد ظلم قرار گرفته‌اند.

 

 

حقیقی برضرورت فعال سازی اتاق داوری برای رسیدگی به مشکلات تعاونی‌ها تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بانک توسعه تعاون و کارآفرینی امید فعال هستند که باید به موضوع مسکن توجه کنند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار داری منظومه توسعه اقتصادی هستند، افزود: باید این موضوع پیگیری شود تا در سایر روستاها نیز اجرایی شده و تعاونی‌ها در روستاها نیز فعال شوند.

 

 

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از زمان حضور من در زنجان تعداد مراکز دانش بنیان از۳۰ مرکز به ۷۰ مرکز افزایش یافته است که این امر نشان دهنده فعال بودن استان در این حوزه است.

 

 

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات تعاونی‌ها باید در دستور کار مدیران باشد، افزود: بوروکراسی زاید اداری باید از روند فعالیت تعاونی‌ها حذف شود.

کد خبر 1092277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha