توسعه اقتصادی نیازمند تغییر نگرش است/ تجلیل از تعاونگران برتر

رضایی با انتقاد از رفتارهای شعارگونه در حوزه اقتصاد گفت: رونق فعالیت های اقتصادی نیازمند تغییر نگرش در بین مدیران و افراد متولی تصمیم ساز کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «عباس رضایی« در مراسم افتتاحیه 52 طرح تعاونی و تجلیل از 20 تعاونگر استان اصفهان که به صورت متمرکز با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهارداشت: قوانین دست و پا گیر و مشکل تراشی برای فعالان اقتصادی انگیزه کار و فرصت های شغلی را از بین برده است.

 

استاندار اصفهان افزود: رونق فعالیت های اقتصادی نیازمند تغییر نگرش در بین مدیران و افراد متولی تصمیم ساز کشور است تا دست سرمایه گذار برای فعالیت باز باشد.

 

وی با بیان اینکه در استان ها قدرت و بستر برای تصمیم گیری و اجرای برنامه های راهبردی در رفع موانع وجود ندارد،‌تصریح کرد: بانک ها به عنوان یکی از مراکز حمایتی از طرح های تولیدی چندان نقش تصمیم گیری ندارند.

 

رضایی با اشاره به وضعیت شرکت های تعاونی در استان اصفهان گفت: این استان دارای بیش از 3400 شرکت تعاونی فعال است که زمینه اشتغال و تولید را فراهم کرده و جز استان های برتر کشور است.

 

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته 121 شرکت تعاونی جدید تشکیل شده، یادآورشد: هر سه روز یک تعاونی به همت مردم راه اندازی شده که نزدیک به سه هزار نفر در این جریان نقش داشته و اشتغال بیش از 2 هزار نفر را فراهم کرده است.

 

استاندار اصفهان با اشاره به افتتاح 52 طرح تعاونی های این استان همزمان با کل کشور گفت: این تعداد طرح 20 درصد از کل طرح های تعاونی های کشور و زمینه ساز اشتغال بیش از 500 نفر شده است.

*تجلیل از 20 تعاونگر برتر

 

در این مراسم از 18 تعاونی برتر استانی و 2 تعاونی برتر کشوری تجلیل و تندیس و لوح افتخار به آنان اهدا شد.

 

52 طرح شرکت های تعاونی استان اصفهان با هزینه ای بالغ بر هزار و 222 میلیارد ریال نیز با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

کد خبر 1092319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha