پویش«مشق احسان» در آستارا اجرا می‌شود

معاشرتی از اجرای پویش«مشق احسان» با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در شهرستان آستارا خبر داد.

«رضا معاشرتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج)، گروه جهادی و پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی در آستانه سال تحصیلی جدید پویشی را به نام«مشق احسان» آغاز کرده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه هدف از اجرای این پویش محرومیت‌زدایی و کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند است، افزود: در قالب این پویش بسته‌های لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار و سایر اقلام آموزشی تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند مقاطع مختلف تحصیلی توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان برای سهیم شدن در پویش«مشق احسان» می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۲۲۴۵۳۵۶۱۹ به نام رضا معاشرتی نزد بانک پارسیان واریز کنند، تصریح‌کرد: همچنین برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی غرفه‌ای در خیابان امام خمینی(ره) نبش کوچه مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) برپا شده که مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های خود را تحویل دست‌اندرکاران غرفه دهند.

 

معاشرتی با بیان‌اینکه سال گذشته در پویش«مشق احسان» ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۲ میلیون ریال بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد، گفت: کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج)، گروه جهادی و پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی پیشتر اقدام به شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرده است و بسته‌ها با حفظ کرامت افراد به آنها تحویل می‌شود.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نورزی مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: برنامه‌های حمایتی از دانش‌آموزان نیازمند و رزمایش‌های کمک مومنانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه را تا پایان شیوع کرونا اجرا می‌کنیم.

کد خبر 1092327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha