آغاز بکار پایگاه واکسیناسیون شهدای سپاه بابلسر

سردار مسلمی با بیان اینکه گام پنجم طرح سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به واکسیناسیون عمومی اختصاص دارد، گفت: با افتتاح پایگاه واکسیناسیون شهدای سپاه بابلسر تعداد مراکز تجمیعی و عمومی تزریق واکسن در استان مازندران به ۱۵ مرکز رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۶شهریور) در مراسم افتتاح مرکز عمومی واکسیناسیون کرونایی شهدای سپاه شهرستان بابلسر، اظهار کرد: خرسندیم در جمع مسئولان و عزیزان زحمت‌کش در شهرستان بابلسر برای افتتاح این مرکز واکسیناسیون حاضر شدیم.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه همه این اقدامات در شهرستان به برکت وجود بسیجیان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: این اقدام که با حمایت‌های معنوی حجت الاسلام «قلی پور» امام جمعه بابلسر و هم افزایی سپاه و بسیج صورت گرفت، موجب تسریع روند تزریق واکسن به عموم مردم خواهد شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه گام پنجم طرح سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به واکسیناسیون عمومی اختصاص دارد، یادآورشد: در مجموع در استان مازندران ۱۵ مرکز تجمیعی و عمومی تزریق واکسن در حال فعالیت است.

وی گفت: این مراکز با هدف کمک به تزریق واکسیانسیون عمومی خدمات ارائه می‌دهند.

وی ابراز امیدواری کرد با تسریع روند واکسیناسیون کرونا این ویروس مهار و هم استانی های شریف در برابر این بیماری بیمه شوند.

کد خبر 1092328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha