۷۳ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال کاشان واکسینه شده اند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از تزریق ۱۳۱ هزار دوز واکسن از آغاز طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون۷۳ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال کاشان واکسینه شده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مسعود خاندایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با آغاز طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون ۱۳۱ هزار دوز واکسن به واجدین شرایط در شهرستان کاشان تزریق شده است.

 

رییس کمیته پشتیبانی هماهنگی واکسیناسیون ستاد مقابله با کرونا در کاشان با اعلام اینکه روزانه دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار و ۵۰۰ واکسن در چهار مرکز تجمیعی این شهرستان تزریق می شود، افزود: تاکنون بالغ بر ۷۳ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال شهرستان کاشان واکسینه شده اند.

 

خاندایی افزود: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کاشان اخیرا ۴۴ هزار دوز واکسن به شهرستان وارد شد که ۳۱ درصد مجموع واکسن‌ های واردشده تاکنون است.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان ابراز امیدواری کرد:  ۲۷ درصد باقی مانده جمعیت بالای ۶۰ سال برای تزریق واکسن مراجعه کنند تا بتوانیم هرچه زودتر روند شیوع ویروس کرونا را کنترل و همه افراد جامعه را واکسینه کنیم.

 

خاندایی افزود: مراحل واکسیناسیون سایر افراد جامعه هم بر اساس مصوبه‌های کارگروه ملی به مرور اطلاع رسانی می شود تا ثبت نام و واکسیناسیون آنان انجام شود./

کد خبر 1092337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha