تهیه ۲۲ کپسول اکسیژن در قالب طرح «نذر نفس» در سفیدشهر

مدیر مسؤول موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) سفیدشهر از خریداری ۲۲ کپسول جهت امانت به بیماران کرونایی خبر داد.

محمد حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) سفیدشهر ، ۲۲ کپسول اکسیژن به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال در قالب طرح «نذر نفس» جهت امانت به بیماران کرونایی خریداری کرده است.

 

مدیر مسؤول موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) سفیدشهر افزود: این کپسول ها شامل۱۲ کپسول ۱۰ لیتری و ۱۰ کپسول ۲۰ لیتری است که به همت خیّرین نیک اندیش به ویژه خانواده نیکوکار زنده یاد احمد رضایی جهت استفاده بیماران کرونایی و بستری در منزل خریداری شده است.

 

حسنی خاطر نشان کرد: کپسول های اکسیژن به صورت امانت در اختیار درمانگاه زنده یاد کریمشاهی و کلینیک باب الحوائج سفیدشهر می شود و بیمارانی که نیاز به کپسول اکسیژن دارند می توانند از امروز جهت دریافت به این مراکز مراجعه کنند.

 

مدیر مسؤول موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) سفیدشهر بیان داشت: همچنین از طریق این موسسه پیگیر خرید چند دستگاه  اکسیژن ساز هم هستیم که امیدواریم تا آغاز فصل پاییز با کمک خیّران دستگاه های اکسیژن ساز هم خریداری شود.

 

موسسه خیریه الزهرا(س) سفیدشهر در سال ۱۳۸۵ به وصیت عالم ربانی حجت الاسلام حاج اسماعیل مهدوی و با همت جمعی از خیرین و نیکوکاران ارجمند در مسجد امام حسین(ع) سفیدشهر تاسیس شد و تاکنون فعالیت های قابل توجهی در راستای کمک به نیازمندان و ایتام سفیدشهر انجام داده است و سنت های پسندیده ای همچون ذبح قربانی، عقیقه، پخت نان، بسته بندی مواد غذایی و پک های بهداشتی و... را در این شهر احیا کرده است.

 

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

 

کد خبر 1092343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha