هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با سایر نهادها

روح‌الامینی با تاکید بر هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با سایر نهادها گفت: امیدواریم با این اقدامات همکاری‌های مثمرثمری در این حوزه اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد روح‌الامینی» امروز (سه‌شنبه ۱۶ شهریور) در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری های این ارگان مردم نهاد اظهار کرد: آنچه به شکل ویژه سعی می‌کنیم در جلسات استانی مورد پیگیری قرار دهیم، سطح تعاملات خوب لایه نهادی بین رییس سازمان تبلیغات اسلامی با سایر نهادها است.

 

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: خوشبختانه حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز ارتباطات بسیار خوبی را با دستگاه های منتسب به رهبری رقم زده اند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها از جمله زیارت عتبات به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان استفاده از ظرفیت انجام برنامه‌های فرهنگی مشترک وجود دارد که امیدواریم از هم افزایی ظرفیت‌های این دو دستگاه، بتوانیم اتفاقات مثمرثمری را رقم بزنیم.

 

«جمال شیبه» مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز با ابراز رضایتمندی از همکاری‌های مشترک سازمان تبلیغات و کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: در این مدت خوشبختانه همکاری‌های بسیار خوب و برادرانه‌ای با این نهاد ارزشمند داشته‌ایم و شاید از جمله تعاملاتی که بدون تشریفات اداری و سازمانی صورت گرفته تعامل با کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است.

 

همچنین «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده» در راستای همکاری‌های مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به طرح تحول اجتماعی مسجد محور اشاره کرد و گفت: هدف اصلی در اجرای طرح تحول اجتماعی مسجدمحور این است که مساجد به جایگاه و نقش خودشان در حکمرانی شیعی از ابتدای انقلاب اسلامی و قبل از آن برگردند و به مرکز و خاستگاه انقلاب اسلامی تبدیل شوند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان یادآور شد: ما این آمادگی را داریم که در بخش حمایت‌های فرهنگی از ظرفیت امامان محله، امامان روستا و پایگاه‌های اجتماعی در کنار امکانات و منابعی که معطوف به افراد تحت پوشش خود دارید، خدمات اجتماعی خود را ارائه دهیم.

 

کد خبر 1092346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha