۸۲ درصد از فرهنگیان استان زنجان واکسینه شده اند

مظفری گفت: تاکنون ۸۲ درصد از معلمان و همکاران فرهنگی استان زنجان در مراکز تجمیعی واکسینه شده اند و روند واکسیناسیون ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرعت عمل استان زنجان در خصوص ثبت نام دانش آموزان بالا بوده و لازم است در مدت زمان باقی مانده با فعالیتی جهادی تمامی ثبت نام ها انجام پذیرد.

 

حسن مظفری با اشاره به این که سلامت همکاران و دانش آموزان همواره اولویت ما بوده است افزود: ٨٢درصد از همکاران فرهنگی استان در مراکز تجمیعی واکسینه شده اند و واکسیناسیون نوبت دوم فرهنگیان استان نیز به سرعت در حال انجام است.

 

وی خاطر نشان کرد: در ثبت نام کتب درسی نیز آموزش و پرورش زنجان جزو استانهای پیشرو بوده و پیگیر هستیم تا به موقع و به طور مناسب در سطح استان توزیع شود.

 

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان اضافه کرد: طی تفاهم نامه همکاری با اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوب شد روستاهای بالای بیست خانوار به اینترنت پرسرعت مجهز شوند و امروز بحمدلله ٩٢ درصد از روستاهای استان به اینترنت دسترسی دارند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان با اشاره بر این که بیش از ٢ میلیارد تومان در اختیار مدارس استان قرار گرفته است، به لزوم پیگیری ها جهت حل مشکلات مدارس تاکید کرد.

 

وی گفت: امسال دو رتبه برتر در کنکور سراسری و همچنین ٦ مدال در المپیاد توسط دانش آموزان استان به دست آمد که برای استان زنجان جای بسی افتخار است، همچنین امسال برای اولین بار اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برگزیده استانی شد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در راستای تهیه تبلت و امکانات سخت افزاری برای دانش آموزان، سال گذشته استان زنجان جزو پنج استان برتر در این زمینه بود که نزدیک 4هزار تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار گرفت و امسال نیز پیگیر تهیه تبلت برای مناطق باقی مانده هستیم.

 

کد خبر 1092394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha