روند بستری‌های ناشی از کرونا در اندیمشک نزولی شده است

کاظمی با بیان اینکه روند بستری‌های ناشی از کرونا در اندیمشک نزولی شده است گفت: در پاندمی‌ها همواره شرایط شکننده است و با یک ساده‌انگاری بحران ایجاد می‌شود که به همین دلیل، رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون کاظمی» صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ شهریور) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در پاندمی‌ها همواره شرایط شکننده است و با یک ساده‌انگاری بحران ایجاد می‌شود اظهار کرد: روند بستری‌های ناشی از کرونا در اندیمشک نزولی شده و همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان ضروری است و گروه‌های شغلی و سنی واجد شرایط نباید فرصت گران‌بهای واکسیناسیون را از دست دهند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به اینکه با تلاش‌های مدافعان سلامت و همکاری شهروندان، شیب صعودی ابتلا به کرونا، روند نزولی پیدا کرده است افزود: واکسیناسیون گروه‌های هدف در اندیمشک آغاز شده و از کلیه شهروندان گروه سنی ۳۱ سال به بالا یا متولدین سال ۱۳۶۹ و به قبل درخواست می‌شود به نزدیک‌ترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.

 

وی اذعان کرد: هیچ نگرانی و کمبودی در حوزه واکسن کرونا وجود ندارد و با توجه به ورود واکسن و افزایش چشم‌گیر سهمیه آن، تمامی شهروندانی که نوبت دوم واکسن خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به همراه سایر گروه‌های اعلامی، نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

 

کاظمی تصریح کرد: روند تزریق واکسن در شهرستان اندیمشک و استقبال شهروندان مطلوب بوده و در حال حاضر با هفت پایگاه تجمیعی تزریق واکسن، بخشی از دغدغه‌های شهروندان و مسئولان بر طرف شده است.

 

وی عنوان کرد: شهروندان باید همچنان تا زمان پایان اپیدمی کرونا و تزریق واکسن به عموم مردم، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به عنوان اصل اولیه برای مهار کرونا مدنظر قرار دهند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک استفاده از ماسک را برای در امان ماندن از بیماری کرونا حتی پس از تزریق نوبت دوم واکسن تا پایان پاندمی کرونا ضروری دانست و بیان کرد: رعایت فاصله اجتماعی، شست‌وشوی مرتب دست‌ها، پرهیز از دورهمی‌ها و ترددهای غیرضروری، از راه‌های موثر در قطع زنجیره ابتلا به بیماری کرونا هستند.

 

وی در پایان از تلاش و پیگیری فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برای اختصاص سهمیه حداکثری واکسن مورد نیاز شهروندان اندیمشکی تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر 1092407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha