توزیع  ۳۰۰ بسته ارزاق و ۶ هزار پرس غذا میان نیازمندان در محرم حسینی (ع)

حجت الاسلام والمسلمین جمالی گفت: اهالی مسجد عصار همسو با نهضت مواسات و همدلی در ماه محرم امسال ۳۰۰ بسته ارزاق و شش هزار پرس غذای گرم را میان نیازمندان توزیع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن کمالی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد عصار در ماه محرم در سه نوبت صبح، ظهر و شب میزبان مجلس روضه و عزاداری به مناسبت شهادت حضرت امام حسین (ع) بود، اظهار کرد: مراسم شب ها توسط اهالی این مسجد برگزار می شد و مجالس صبح و ظهر توسط هیئت مذهبی در پی شیوع ویروس کرونا و نداشتن فضای باز تصمیم گرفتند از فضای باز و حیاط مسجد عصار استفاده کنند، برگزار شود.

 

امام جماعت مسجد عصار واقع در تهران، خیابان شوش، خیابان صاحب جمع افزود: هم ما در مسجد عصار و هم دو هیئتی مراسم عزاداری در ماه محرم در این مسجد برگزار کرده اند، هیچ گونه پذیرایی و اطعامی نداشتیم و تمام هزینه های این کار البته با هماهنگی کسانی که بانی نذر و خیرات و برکات بودند به بسته های ارزاق تبدیل کردند.

 

وی ادامه داد: اهالی مسجد عصار همسو با نهضت مواسات و همدلی در ماه محرم امسال 300 بسته ارزاق و شش هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع کردند.

 

کمالی با بیان اینکه مسجد عصار در ایام ماه صفر هیچ گونه مراسم عزاداری برگزار نمی کند، گفت: طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام ماه صفر در دو نوبت صبح و شب و در دهه سوم ماه صفر در سه نوبت صبح، ظهر و شب مجلس عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه همه ساله کمک های مردمی به منظور حضور جمعی از نمازگزاران این مسجد به ویژه زیارت اولی ها جمع آوری می شد، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزاری پیاده روی عظیم اربعین حسینی این هزینه ها نیز صرف تهیه بسته های ارزاق و توزیع میان خانواده های نیازمند شد.

 

 

 

 

کد خبر 1092422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha