باید افتخارات کرمانشاه در دفاع مقدس بازنمایی شود

خوش اقبال، با تاکید بر ارج گزاری و قدردانی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت:می طلبد که افتخارات استان کرمانشاه در هفته فاع مقدس به نحو شایسته بازنمایی و برجسته سازی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال در جلسه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان که در سالن شهدای استانداری تشکیل شد، گفت: جنگ ما نه با صدام بلکه با دنیای کفر بود و هدف این بود که در همان روزهای اول، انقلاب ما را متوقف کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتناعی استاندار کرمانشاه افزود: ما امروز باید قدردان امام و شهدا باشیم و پیشکسوتان جهاد و شهادت را ارج بنهیم که اگر ندانیم در حق بزرگان انقلاب جفا کرده ایم.

 

وی با اشاره به سلحشوری ها و قهرمانی های سرداران کرمانشاهی در جنگ تحمیلی تاکید کرد: باید با صدای رسا از روزهای حماسه و جهاد یاد کنیم و یاد سرداران و دلاورانی که اگر می ماندند سردار سلیمانی های دیگری می شدند را گرامی بداریم.

 

خوش اقبال خاطر نشان کرد: توقعی که از ادارات استان میرود برجسته کردن ایام سالگرد دفاع مقدس در فضای مجازی و فضای بصری شهری است. 

 

معاون استاندار  کرمانشاه  اظهار کرد: وظیفه ما است که ظرفیت ها و داشته های استان در دوران دفاع مقدس را بازنمایی و برجسته کنیم و نباید بگذاریم کرونا یا ایام انتقال دولت بر بزرگداشت این ایام تاثیر بگذارد.

 

کد خبر 1092430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha