اهتمام حزب الله به مردم، باعث تامین سوخت در کشور شد

امام جمعه اهل تسنن مسجد الغفران صیدا در سخنانی تاکید کرد که حزب الله به خاطر توجهی که به مردم دارد با ابتکار عمل توانست بحران سوخت در کشور را کاهش دهد، کاری که سیاستمداران نتوانسته بودند انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»، شیخ حسام العیلانی، امام جمعه اهل تسنن مسجد الغفران در صیدای لبنان گفت: کشتی حامل سوخت ایران به منظور کاهش بحران سوخت وارد این کشور شده است و این اقدام ابتکار حزب الله بوده و کار در زمانی انجام گرفته که دولت و بسیاری از نیروهای سیاسی نتوانسته اند راه حلی برای برون رفت از این بحران ارائه دهند.

 

 

وی افزود: فقط حزب الله توانست برای تماس با مقامات ایرانی و تأمین امنیت کشتی های سوختی که به سمت لبنان حرکت می کردند، ابتکار عمل را به دست بگیرد. متأسفانه برخی از سیاستمداران لبنانی کمپین خود را علیه کشتی های ایرانی آغاز کردند و قبل از رسیدن به لبنان آنها را مورد بازجویی قرار دادند. اما ما به همه شکاکان می گوییم که کشتی سوختی ایران هیچ ربطی به مناقشه ایران و آمریکا ندارد، بلکه همه چیز در آن است. این به نفع لبنان و لبنانی ها است.

 

شیخ العیلانی در پایان تاکید کرد: کاری که حزب الله دیروز در تقسیم میلیون ها پوند به خانواده شهدا و زخمی های انفجار در شهر التلیل عکری انجام داد، بهترین گواه بر علاقه حزب الله به مردم لبنان با وجود فرقه ها و فرقه های مختلف آنها است.

 

گفتنی است، حزب‌ الله لبنان مبلغ ۳۰ میلیون لیره لبنانی (حدود ۱۷۰۰ دلار) به هریک از خانواده‌ های شهدای انفجار التلیل منطقه عکار و ۱۵ میلیون لیره (حدود ۸۰۰ دلار) به هریک از مجروحان این حادثه اعطا کرد.

کد خبر 1092441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha