آمار بستری بیماران کرونایی در البرز روند نزولی پیدا کرده است/ ۸۰ درصد مردم البرز از واکسن کرونا را دریافت نکرده اند

مقدم با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی با هدف مقابله با کرونا گفت: روزانه به صورت متوسط ۱۳ هزار دوز این استان را در زمینه تزریق واکسن کرونا در مرتبه نخست کشور قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» در خصوص نشست قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری ویروسی کرونا گفت: شرایط کرونا در استان البرز بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان البرز همچنان در وضعیت حاد و کرونایی است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: آمار بستری بیماران کرونایی نسبت به قبل روند نزولی پیدا کرده است با وجود این ضروری است همچنان نسبت به رعایت قوانین بهداشتی توجه لازم انجام شود.

 

وی با اشاره به تزریق یک میلیون دوز واکسن کرونا در البرز بیان کرد: تزریق روزانه واکسن کرونا به شهروندان به صورت متوسط ۱۳ هزار دوز این استان را در مرتبه نخست کشور قرار داده است. 

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت رعایت قوانین معین شده ضروری است دچار اشتباه های محاسباتی نشویم و با توجه به اینکه ۸۰ درصد مردم همچنان از واکسن استفاده نکرده اند نسبت به رعایت قوانین بهداشتی توجه لازم را داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1092478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha