نبود درآمد پایدار از مهم ترین مشکل شهرداری های کوچک است

رئیس شورای شهر دهلران گفت: یکی از مشکلات شهرداری های کوچک نبود منابع و درآمد پایدار است و همین سبب شده خدمات رسانی در حوزه شهری با مشکل مواجه شود.

«الله بخش ملکی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: بدون شک موضوع در آمد پایدار برای شهرداری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار اعضای شورای شهر است.

 

 وی عنوان کرد: با همدلی و تعامل که بین اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری وجود دارد گره گشایی وحل مشکلات شهری در اولویت است.

 

رئیس شورای شهر دهلران تصریح کرد: امروز حجم مشکلات و خواسته های به حق مردم سبب شده که اعضای شورای شهر و مجوعه شهرداری با اولویت بندی و برنامه ریزی که در دستور کار خود دارند به دنبال حل آنها باشند که قطعا  در این مسیر نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه ها  و مردم هستیم.

 

 وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری به تنهایی قادر به حل مشکلات شهری نیست، گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی بین دستگاهی با دستگاه های  خدمات رسان موضوعات و مشکلات شهری که در بحث حفاری ها وجود دارد، برنامه ریزی منسجم صورت بگیرد تا شاهد حجم حفاری های رها شده در سطح شهر نباشیم.

 

 ملکی ادامه داد: خوشبختانه در مدت کوتاهی که شورای شهر اداره امور جهت برنامه ریزی و توسعه شهری بر عهده گرفتند اقدامات خوبی در بحث آسفالت و ترمیم حفاری ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 

این عضو شورای شهر دهلران افزود: جذب منابع، برنامه ریزی برای در آمد زایی شهرداری، توجه به توسعه شهری، ارائه خدمات رفاهی به مجوعه کارکنان و کارگران شهری از مهم ترین موضوعاتی است که در دستور کاری اعضای شورای شهر دهلران است.

 

رئیس شورای شهر دهلران گفت: اجرای برنامه های فرهنگی با استفاده از توان هنرمندان شهرستان و مشاوره از نخبگان  جهت عمران و آبادانی شهر هم در برنامه های کاری ما است.

کد خبر 1092484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha