قدرت الهی و ولایتمداری پشتوانه نیروهای مسلح ایران است

حجت الاسلام موسوی گفت: قدرت الهی و ولایتمداری پشتوانه نیروهای مسلح ایران در نبرد با دشمنان نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «جانمراد موسوی« در دوره بصیرت ویژه کارکنان وظیفه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به وجه تمایز بین نیرهای مسلح ایران و دیگر کشورهای جهان اظهارداشت: ولایتمداری و توجه به پشتوانه معنوی برای نیروهای مسلح ارزشمند و سبب پیشرفت کار بیشتری می شود.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: قدرت الهی و ولایتمداری پشتوانه نیروهای مسلح ایران در نبرد با دشمنان نظام است و همین موضوع دستاوردها و ارزش گذاری بالایی در پیروزی ها داشته است.

 

وی با بیان اینکه دشمن همواره توطئه کرده و موضوع ولایت فقیه را مورد صدمه قرار دهد، خاطرنشان کرد: این موضوع باید مورد توجه نیروهای مسلح و افراد جامعه باشد که توطئه دشمنان شناخته شود تا گرفتار آن نشویم.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه آیه« وَ مَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَ لَكِنَّ اللَّهَ رَمَى» موضوع مهم پشتوانه الهی در نبرد با دشمن را نشان می دهد، تصریح کرد: نیروهای مسلح همین پشتوانه خوب را مدنظر دارند که این تیر آن ها با لطف خدا به سمت دشمن زده می شود.

 

*امنیت آسمان در زیر چشم نیروهای پدافند

 

وی با بیان اینکه پدافند هوايي در ماموريتي برای حفاظت از آسمان کشور وارد عرصه دفاع مقدس شده بود، یادآورشد:  نقش حساس و حياتي این نیرو ایفا کرده که پس از انقلاب اسلامی این جریان ادامه یافته و امروز شاهد نقش آفرینی پدافند در تامین امنیت آسمان هستیم.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با اشاره به اینکه آسمان جمهوری اسلامی ایران امن ترین آسمان است، تصریح کرد: برای دسترسی به این مقوله تلاش و رشادت های زیادی صورت گرفته که باید آن را ارج بنهیم.

 

وی یادآورشد: تمامی ماموریت ها بر محوریت و با هدایت توصیه های رهبری بوده و معنویت در بین این قشر تقویت شده تا در کنار همدیگر با نیت خالصانه و برای خدمت به مردم و اسلام کار کنند و هدف کشورگشایی و ظلم به مظلومان نداشته باشند.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی اولویت اول دفاعی کشور مطررح است، یادآورشد: نیروهای توانمند قادر به ساخت و ارائه طرح های نظامی دفاعی بوده اند که این اقدام انجام شده و خودکفایی ایجاد و از تحریم ها گذشته است.

کد خبر 1092525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha