لزوم شفاف سازی و اصلاح قانون تعاون برای عبور از موانع

حسینی گفت: شفاف سازی و اصلاح قانون تعاون برای حل مشکلات و معضلات ضروری است چرا که این فرایند می تواند به رسیدن تعاونی ها به جایگاه اصلی خود برای کمک به بخش اقتصاد کشور بسیار کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامحسین حسینی» امروز (۱۷ شهریور) در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خراسان جنوبی اظهار داشت: در شرایط کنونی باید در بخش تعاونی ها از سمت و سوی کمیت به سمت کیفیت حرکت کنیم.

 

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: باید تعاونی های کشور را با شرایط روز تطبیق دهیم تا بتوانند حرفی برای گفتن در جهان داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه شفاف سازی و اصلاح قانون تعاون برای حل مشکلات و معضلات ضروری است، افزود: این فرایند می تواند به رسیدن تعاونی ها به جایگاه اصلی خود برای کمک به بخش اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

 

حسینی با اشاره به اینکه تعاونی ها یک شبکه بسیار گسترده و قوی هستند، گفت: هر زمان که نظام تصمیم گرفت تا اقدام جدی در کشور انجام دهد به سمت تعاونی ها حرکت کرده است.

 

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی ۵ هزار واحد مسکونی با کمک تعاونی های مسکن ساماندهی شده است و اگر قرار است برای کارگران مسکن بسازیم باید مسکنی ارزان قیمت با کمک تعاونی ها بسازیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه اتاق تعاون برای توسعه استان برنامه هایی در دست اجرا دارد، گفت: اگر هم افزایی خوبی در بخش خصوصی ایجاد شود قطعا شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در حوزه اقتصاد خراسان جنوبی خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1092526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha