شهید مدنی اسوه اخلاق و رفتار برای نسل جوان است

احسانی گفت: شهید مدنی الگوی واقعی مدیریت جهادی هستند که بايد ایشان را به عنوان یکی از قهرمانان استان همدان معرفی کرد.

«احمدرضا احسانی» به مناسبت برگزاری کنگره ملی آیت الله شهید مدنی در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: شهید مدنی هرچند فرزند تبریز بود اما سال‌هایی را در همدان زندگی کرد و در قلب و ذهن مردم جایگاه خاص خود را پیدا کرد تا آنجا که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم همدان فرمودند «شهید مدنی اگر چه همدانی نبود اما همدانی‌ها او را از خود می‌دانند و او هم خود را به یک معنا همدانی به حساب می‌آورد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: افراد زیادی در همدان بوده و هستند که دلبسته این عارف مبارز و شجاع بودند چرا که رفتار و کردار این عارف بزرگ راهنمای بسیاری از مردم در صراط مستقیم بود.

 

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته فرهنگی، افزود: چند برنامه جنبی در روز برگزاری کنگره در سالن اصلی همایش در نظرگرفته شده که شامل نمایشگاه عکس و اسناد با همکاری سازمان اسناد ملی و نمایشگاه کتاب از آثار شهید مدنی و کتابهای تألیف شده درباره این شهید بزرگوار است.

 

مسئول کمیته فرهنگی کنگره ملی شهید مدنی اعلام کرد: اجرای نقاشی زنده به وسیله یکی از هنرمندان درسالن برگزاری همایش، چاپ ویژه نامه با همکاری یکی از نشریات محلی استان و همکاری در چاپ خلاصه مقاله‌ها و کتاب‌های مرتبط با کنگره از دیگر کارهای کمیته فرهنگی به شمار ‌می‌آید.

 

کنگره ملی آیت‌الله شهید مدنی(ره)، ۲۰ شهریور به مناسبت چهلمین سالروز شهادت این عالم برجسته، در همدان برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1092532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha