۱۵ تعاونی برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند

در شانزدهمین آیین تجلیل از تعاونی های برتر خراسان جنوبی با حضور استاندار خراسان جنوبی از ۱۵ تعاونی برتر، یک تعاونی شایسته تقدیر استانی و یک تعاونی برتر در حوزه ملی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، شانزدهمین آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان خراسان جنوبی امروز (17 شهریور) به مناسبت هفته تعاون با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

 

«غلامرضا اشرفی» در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خراسان جنوبی اظهار داشت: در خراسان جنوبی ۹۷۷ تعاونی وجود دارد و در تلاش هستیم تا در زمینه تحقق اهداف تعاونی گام های موثری در این استان برداریم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به موضوع برند و برندسازی اشاره کرد و گفت: برندسازی یکی از ضروریات فعالیت های اقتصادی است که باید تعاونی های استان برای معرفی محصولات خود و همچنین شناخته شدن بیشتر تولیدات خود مورد توجه قرار دهند و در این راستا طی سال گذشته ۳۲ برند در خراسان جنوبی ثبت شد.

 

وی با اشاره به موضوع صادرات محصولات تولیدی تعاونی های خراسان جنوبی بیان کرد: در سال گذشته تعاونی های خراسان جنوبی ۱۰ میلیون دلار ارزآوری داشتند و سنگ‌های بازالت و گرانیت و فرش بیشترین صادرات شرکت تعاونی‌های خراسان جنوبی در سال گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

اشرفی در ادامه گفت: به منظور رفع موانع تعاونی ها به صورت مستمر در حال پیگیری مشکلات و بحث دریافت تسهیلات تعاونی های استان هستیم و از ابتدای سال جاری بحث نظارت بر تعاونی ها علی رغم همه محدودیت ها صورت گرفته است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در پایان اظهار داشت: اتاق فکری در زمینه پژوهش و موضوعات مختلف فعالیت دارد و تعدادی از طرح های پژوهشی ما سال گذشته به عنوان برترین پژوهش ها توانستند رتبه برتر کسب کنند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور استاندار خراسان جنوبی از ۱۵تعاونی برتر و شایسته تقدیر استانی و یک تعاونی شایسته تقدیر ملی معرفی و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1092542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha