۱۷ شهریور نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران است

حجت الاسلام ایمانی فرد گفت: رخداد تاریخی و ماندگار ۱۷ شهریور نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ملت غیور ایران اسلامی در برابر طاغوت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « محمد ایمانی فرد » در گفتگویی خبری خاطرنشان کرد: مزدوران رژیم طاغوت در 17 شهریور سال 57 در میدان شهدا(ژاله سابق) مردم بی دفاع که خواستار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند را به گلوله بستند.

 

وی افزود: وقوع این رخداد تاریخی و ماندگار در روز 17 شهریور باعث شد تا سند جنایت رژیم منحوس پهلوی در تاریخ کشور عزیزمان برای همیشه به ثبت برسد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: حادثه جمعه سیاه(17 شهریور) تاثیر بسزایی در روند نهضت مردم انقلابی ایران برجای گذاشت و زمینه و بستری برای پیروزی نهایی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم  آورد.

 

وی زنده نگهداشتن 17 شهریور را رسالت و وظیفه دینی، ملی و انقلابی دانست و تاکید کرد: همه باید نسبت به بزرگداشت این روز اهتمام ورزند.

 

حجت الاسلام ایمانی فرد تصریح کرد: بازخوانی تاریخ انقلاب به ویژه رخدادهای مهم و تاثیر گذار مانند فاجعه ۱۷ شهریور نیاز دائمی جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان است.

 

وی گفت: هوشیاری و آمادگی همه جانبه از آرمان های انقلاب در تمام صحنه های و پیروی از منویات مقام معظم رهبری تمامی خطرها و تهدیدها را خنثی کرده است.

 

۱۷ شهریور که به جمعه سیاه معروف است روز شهادت تظاهر کنندگان توسط نیروهای نظامی رژیم شاهنشاهی است و این فاجعه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی جمعه خونین نام گرفت که حضرت امام آن را یوم الله نامید.

 

 

 

 

 

کد خبر 1092565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha