۱۲ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی توزیع می شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۱۲ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان همزمان با آیین شور عاطفه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «مجید الهی راد» امروز(۱۷ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، از برگزاری آیین شور عاطفه ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در قالب این آیین  ۱۲ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی توزیع می شود.

 

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: آیین شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهرماه در استان برگزار می‌شود.

 


وی افزود: این برنامه به همت کمیته امداد خراسان شمالی و با همکاری بسیج، صداوسیما و آموزش‌وپرورش در سراسر استان اجرا خواهد شد.

 


الهی راد با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند، اظهارکرد: در تلاشیم با توجه به محدودیت منابع دولتی از طریق هم‌افزایی و مشارکت خیرین در شور عاطفه‌ها اقدام اثربخشی در راستای تحقق عدالت آموزشی و تأمین مایحتاج لازم برای تحصیل دانش آموزان انجام دهیم.

 


وی رویکرد اصلی شور عاطفه‌ها در سال جاری را کمک به تهیه و تأمین تبلت یا گوشی هوشمند برای دانش آموزان عنوان کرد و افزود: در این راستا نیازمند هم افزایی و مشارکت مردم و خیرین هستیم.

 


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: هم استانی‌ها می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و محروم از طریق کد دستوری #058*8877* و همچنین واریز نقدی از طریق شماره کارت 6037997950030610 در رویداد شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

 

 

کد خبر 1092573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha