راه‌اندازی ۲۶ مرکز واکسیناسیون تجمیعی در مازندران

مسلمی از راه‌اندازی ۲۶ مرکز واکسیناسیون تجمیعی در سطح مازندران با همکاری دانشگاه علوم پزشكی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۷شهریور) در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون سپاه شهرستان بابل اظهار کرد: در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی  از جمله کارهایی  برنامه ریزی شده در استان مازندران طرح واکسیناسیون عمومی به همت بسیجیان وجامعه پزشكی در استان است.

 

وی بیان کرد: با افتتاح مرکزبابل ۲۶ مرکز واکسیناسیون تجمعی در سطح استان با همکاری دانشگاه علوم پزشكی راه اندازی شده است که مرکز واکسیناسیون بابل ۱۶ مرکز واکسیناسیون در سطح استان است که توسط بسیجیان اداره و با نظر فنی دانشگاه علوم پزشكي بابل در حال ارائه خدمات است.




 
فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در حال حاضر می توانیم روزانه در استان دریک شیفت کاری ۱۴ هزارنفر واکسینه شوند و طبیعتا اگرشیفت کاری مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند می توانیم با تامین واکسن این تعداد به سه برابر افزایش یابد.

 

سردار مسلمی تصریح کرد: افزایش مشارکت مردمی و شتاب دهی جهادی به روند واکسیناسیون، باید فرآیند مردمی سازی این موضوع به اوج خود برسد.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بابل نیز بیان کرد: اگر ثبت نام مردم برای واکسیناسیون در سامانه باشد ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون صورت نخواهد گرفت.



 

«مصطفی جوانیان» با بیان کمبود نیرو در مراکز واکسیناسیون گفت: در حال حاضر در شهرستان بابل ۴ مرکز واکسیناسیون علاوه بر مراکز بهداشت در مراکز شهری وروستایی در حال ارائه خدمات به هموطنان هستند.

 

وی گفت: در حال حاضر روزانه در یکی از مراکز واکسیناسیون ۹۰۰ دوز واکسن دراین شهرستان در حال تزریق است وتمامی مراکز واکسیناسیون قابلیت افزایش سایت را دارند ودر صورت لزوم ساعت کاری وشیفت مراکز افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/

کد خبر 1092592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha